2006年12月23日星期六

利華麗意大利餐廳 -- 正啦, 我的推介!

地址: 元朗馬田路38號怡豐花園66號地舖
電話: 2473-9786

星期三下午請佐半日假返屋企溫書, 流沙包放工返黎陪我出街食飯, 行均教育路都唔知食咩好, 因為我之前話好掛住利華麗既tiramisu, 所以今晚黎番呢度食飯. 我地叫佐個帶子幼意粉, 意大利海鮮飯. 呢度既食物質素真係幾唔錯, 服務又好, 人唔又多唔會好嘈, 餐飯可以食得好舒服. 最最重要既係呢度既tiramisu真係好好食, 我都專登叫D有甜品送既餐, 雖然舊tiramisu只係好細舊, 但真係好好食, 吸引到我心思思要再返黎幫襯.

同埋呢度D咖啡真係勁, 因為我預佐今晚又要溫書溫到好夜, 所以專登叫杯mocha飲, 雖然味道麻麻, 但係可以幫我溫書溫到半夜三點半都未覺太眼訓, 勁呀! 可以捱到睇晒咁多課notes.

 

沒有留言: