2006年12月6日星期三

我的婚紗鞋同絲花球

呢對就係我係金都地庫甜蜜蜜訂鞋既婚紗鞋, 盛惠$338. 係羅浮宮影婚紗相果日都有帶埋去, 不過全日都係著波鞋影, 都無需要換過.



呢個就我係金都一樓既藝苑花店訂既絲花球, 連新郎襟花盛惠$238. 帶佐去羅浮宮影婚紗相.


7 則留言:

小綠 說...

祝你幸福呀~ 

墨魚燒賣 說...

小綠: 嘻嘻, THANKS AR~~

愛莉媽咪 說...

幾扺O咼.

墨魚燒賣 說...

咪咪貓 & 豆豆龍: 我覺得對婚紗鞋貴呀. 同埋而家諗諗下都唔知結婚果日著唔著好. 我訂造果陣無諗過其實d禮服都會遮到對鞋, 果日都無人會見到你對鞋架啦. 而家想買返對平底鞋係結婚果日著.

愛莉媽咪 說...

我都係著平底鞋 結婚

愛莉媽咪 說...

因為企成日,著高跟鞋, 我驚我 會脚跛 (因為我隻脚有母指向外翻, 所以一向都唔著得高跟鞋)

墨魚燒賣 說...

咪咪貓 & 豆豆龍: 我而家都有留意下有咩白色既平底鞋啱, 不過之前訂造果對鞋就嘥佐LU...