2006年12月11日星期一

攞結婚戒指

對結婚戒指訂佐好耐, 一直都未去攞, 星期二終於去拎佐, 個盒好靚呀~

係VCA既戒指, total $15500.

11 則留言:

Maggie 說...

哈哈 ~ 我會加油的~ 大個女嘛........工作唔能夠太任性。 真羡慕你有得結婚呢~我卻想分手了~_~

daisy 說...

哇~恭喜晒, 好羨慕你咁幸福 二家

threekoo 說...

nice to meet u 我三姑好羨慕你, 睇完個 blog 我都 feel到幸福好似包住你咁, 可惜我就連男友都冇 , 真係冇鬼用

墨魚燒賣 說...

藍莓, 二家, 三姑: 唔駛羨慕, 你地遲早都會經歷既~~

threekoo 說...

多謝你, 我都希望真係會有呢一日la

志傑 說...

wow~~~ 好捨得啊! $15500!!!!

墨魚燒賣 說...

三姑: 呢日好快會到架啦~ 豬豬俠: 戴一世架喎~ 呢D唔慳得~ 

愛莉媽咪 說...

不過好彩我地冇買咁貴,因為我地都係粗心大意的人, 老公的那一只結婚介指在一起去旅行的途中遺失了.

墨魚燒賣 說...

咪咪貓 & 豆豆龍: 結婚戒指都唔見? 咁事後要唔要買番隻呀?

愛莉媽咪 說...

冇呀, 因為自己都唔係鐘意帶首飾的人, 其實我自己好多時都冇帶, 自從老公唔見左隻介指後, 我就冇帶了, 我而家用緊既頭像就是介指失踪前的留照 (介指在心中就好了)

墨魚燒賣 說...

咪咪貓 & 豆豆龍: 你地好搞笑呀~ 結佐婚都無戴結婚戒指.