2006年12月11日星期一

聘珍樓 (尖沙咀) -- 而家先試菜??

地址: 尖沙咀廣東道28號新太陽廣場2樓
電話: 23757123

其實我之前唔知咩叫試菜, 我曾經以為試菜係你決定係某間酒樓落訂之前, 去試下擺酒果陣會有既菜式, 睇下味道得唔得再決定book唔ook果間酒樓. 當然而家先知所謂既「試菜」, 其實只係指你普通去幫襯食餐飯試下果度D水準.

話說數月前我未來姨仔話民民(我未來叔仔?)簽佐張百萬大單, 於是佢地打算不如12月民民生日去聘珍樓食飯慶祝順便試菜. 後尾雖然張單就未簽得成, 但我地都照原定計劃去食飯. 我打電話去訂枱食飯都表明我出年會係度擺酒, 問佢我地黎食飯會唔會有咩special discount, 條友竟然反問咩野special discount... 我頂! 佢話用Marco Polo卡會有九折喎...

我地叫佐個每位$288既套餐, 有頭盤, 桂花蚌+蝦炒芥蘭, 翅, 海參鮑魚, 明太子炒飯同甜品.

頭盤: 有叉燒, 唔知咩菜類同牛展, 叉燒好好味, 好腍好軟, 口感完全唔同平時街買果D又靭又肥.

桂花蚌+蝦炒芥蘭: 桂花蚌非常爽口, 好食~

翅: 勁掂, 好足料好有份量, 一D都唔稀. 阿娟佢地尋晚飲完, 佢地話呢個翅好過佢地尋晚去飲個翅多多聲. (如果我地出年擺酒果陣個翅都係咁就好囉, 至少唔會比姨媽姑姐唱)

海參鮑魚: 好腍好入味呀~

明太子炒飯: 好特別, 味道幾好.

甜品: 有芒果布甸, 楊枝甘露同紫米露(好似係)揀. 我揀佐楊枝甘露, 但我覺得麻麻地好食. 反而個芒果布甸夠特別, 佢唔似人地勁開粉果D無味布甸, 佢果層唔知似係豆漿定咩野做成既布甸好好味好特別.

成餐飯我地都好滿意(梗係啦大佬成3百蚊一位喎), 不過最衰今晚無人彈琴又無人表演拉面. 最後埋單8個人共二千四百幾蚊, 我阿媽爭埋單出佐二千蚊(其餘果D又係流沙包比?). 希望出年擺酒果陣D野都係咁好食啦~~

是次每人消費約$300

1 則留言:

jess 說...

恭喜你呀