2006年12月10日星期日

我的外國筆友

話說係十幾年前, 當我仲係一個form 1仔既時候, 果陣好興交筆友, 我記得果陣有一個外國既筆友公司, 比少少錢, 你就可以識到世界各地既筆友, 我果陣識佐個係英國同係新加坡既同齡女仔(新加坡筆友佢識D中文, 但主要我地寫信都係用英文). 果陣我地都好熱衷咁信來信往, 但寫得兩, 三年, 可以寫既野都寫晒咁濟, 每年既傳統節日都形容得七七八八, 漸漸就開始少聯絡, 之後就直情無再來往.

幾年前, 突然收到新加坡筆友既來信, 佢話大家都好耐無聯絡過, 所以寫佐封信比我講下自己既近況, 佢而家已經做佐護士, 係當地既政府醫院工作. 我收到佢封信之後其實一直都諗住回信, 但係自己又懶, 拖拖下拖到今年先回番信比佢, 信裏面我寫佐自己既e-mail address同MSN, 就咁我地就由筆友變佐做網友勒.

上個月佢MSN話12月會黎香港旅行, 問我有無興趣見面, 我答佢當然有啦. 佢會先去澳門, 然後12月4日會由澳門搭船黎香港. 我12月4日臨放工收到佢電話, 佢剛剛落船, 於是我地就約今晚食飯, 臨急臨忙我都唔知去邊度食飯好, 佢話佢住係佐敦, 於是我就放佐工行落佐敦, 沿途睇下有咩野好食, 最後決定去西湖春天食京川滬菜.

筆友佢今次同埋3個朋友一齊黎香港, 我地total五個人一齊食飯, 成餐飯既氣氛好好, 我筆友同佢個女性朋友都識講廣東話, 所以我地成餐飯都用廣東話交談. 但另外兩個男性朋友就淨係識聽唔識講廣東話, 所以佢地大家溝通既時候就講英文. 我地成餐飯講佐好多野, 筆友個女性朋友又得意又健談, 成餐飯食得好開心~

餐飯由七點食到九點, 我問佢地之後想去邊, 佢地話想去廟街, 於是我就帶佢地行去廟街, 之後我就搭巴士返屋企.

好唏噓, 不經不覺就十幾年了... Sleepy

2 則留言:

MING 說...

時間真的過得很快,很快﹗

志傑 說...

咦!! 你又令我諗起同樣既野... 等我寫寫先