2006年12月20日星期三

2006年12月12日(二) -- 睇第二次醫生

上個星期五發病之後, 星期六朝早已經即刻睇李君, 兩日藥$180, 無好轉過都算, 喉嚨仲越黎越痛, 不知所謂. 平時我唔係D亂轉醫生既人, 通常睇開一個就會繼續睇, 因為可以keep番D record, 醫生可以知道你以往有D咩病, 食咩藥會對你有效等等. 但呢個李君真係好唔掂, 所以我決定轉醫生. 洪太介紹佐個佢話幾好既醫生比我, 本來尋日打算去睇, 點知個醫生收七點, 唯有今日放工即刻仆返黎元朗睇. 呢個醫生$160有三日藥, 希望快D好啦~

(寫呢篇日記果陣我當然好番晒, 呢個醫生似乎幾掂喎, 食佐日藥喉嚨已經無咁痛, 第三日都仲有少少痛, 食完晒三日藥第四日起身, 真係咩喉嚨痛都無晒, 真係三日藥好番晒, 勁呀!)

3 則留言:

threekoo 說...

好, 那就可以健健康康去做個靚靚新娘!!家下你係咪好緊張同興奮呢?

Kis 說...

咁勁...唔多唔少三日藥搞惦晒!

墨魚燒賣 說...

三姑: 係呀, 有少少期待啦~ 下星期一就出發lu~ Kis. L.: 係喎, 大吉利是下次咩咩既時候都係去睇劉醫生, 個李君真係唔得.