2006年12月26日星期二

2006年12月24日-- 做功課日

今日係大好既平安夜, 理應好好地出去玩下開心下, 但係... 我份assignment仲未做完喎, 所以今日都係留番係屋企做埋份功課.

我朝早先去佐做facial, 然後同流沙包去佐元氣壽司食lunch, 食完就番屋企開工做功課, 一直做到夜晚落街食飯, 我地去佐美麗都食聖誕大餐. 之後返屋企繼續做功課, 嗚...

今晚流沙包送佐份聖誕禮物比我呀, 多謝你呀! 但因為我呢排太忙, 完全無時間物色聖誕禮物, 同埋流沙包咩都有了, 都唔知買咩比佢好, 所以我今年無聖誕禮物送比流沙包呀~ (我答應嫁比你算唔算係最好既聖誕禮物呀? 哈哈~~)

沒有留言: