2006年12月23日星期六

又返大陸...

話說13號果日我又要上大陸開會, 事緣係大陸班人過佐馬拉開會傾完D野返黎, 但係佢地傾既野有部份係我地呢邊香港office負責既工作, 佢地去馬拉之前又無同我地先開會, 傾完之後好似連我地負責既工作都由佢地話事應承埋對方做得到咁, 加上又好似有少少將遲出貨既問題推係我地身上咁. 我老細睇完佢地個report覺得有問題, 於是就話要上去大陸廠再傾番D工作流程喎...

其實我唔係抗拒返大陸既, 即日來回都有$100 allowance, 同埋如果我要返大陸開會, 我通常都係將個會定做1:30pm, 咁我果日就唔會返公司, 直接由屋企出發. 好似今次咁, 我約佐老細十一點三係皇崗等, 我可以十點先起身, 十點八出門口, 話咁快十一點三就去到皇崗囉. 去到開完會又只係三點鐘, call車三點半離開廠, 五點幾就返到入元朗, 其實都幾爽架, 可以遲D起身, 又可以早D返到屋企.

不過今日我又做佐樣白痴野, 我用e道過關, 咦? 點解佢話我張卡無效既?? 睇真D, 我個白痴婆竟然插佐張回鄉卡入部機度, "火羅"爆呀...

 

沒有留言: