2006年12月11日星期一

羅浮宮揀相, 令人失望...

唉, 等到頸都長埋終於都等到星期三晚去羅浮宮揀相, 見之前幾張數碼相都幾滿意, 仲滿心歡喜諗住其他正式既菲林相會仲靚. 點知睇到D相, 好令人失望, 可能我當初期望太高啦, 出黎既相唔係我想像中咁靚, 男友笑得唔自然, 我塊面都係好肥. 同埋D post同角度都好似麻麻地咁, 我地揀既都係D最最common同普通既post囉, 其他叫做特別少少有D搞野既post大部份都比我地out晒. 

我去到佢先比雙人相, 跟住比單人相, 再比對相, 然後再比effect相我地睇. 我揀相果陣分佐三parts, 第一係一眼就唔鍾意即out既相, 第二係一眼就好鍾意一定會要既相, 第三就係未決定要唔要, 暫時hold起既相. 成批相我諗大約有百幾張. 我地第一眼就鍾意既相只係得四相, out晒第一眼就唔鍾意既相之後, 淨低要與唔要之間既相就得番四十幾張. 咁我見通常D人都係揀四十張左右, 咁我地最後都懶得再揀, 就要晒42張相勒~~

即我地揀多佐22張相, total 42張相(其中8張是effect相), 本身個plan A包括:
-20X24"油畫1幅連相架(C+)
-10X12"相片1張
-5X7"相片2張
-4X5"相片6張
-8X12"相片20張 連
-銀裝系列套裝相簿連相簿盒一套
-(奉送選晒底片20款)

最後加佐$8088變為:
-20X24"油畫1幅連相架(C+) -->變佐做B+
-10X12"相片1張-->取消
-5X7"相片2張-->取消
-4X5"相片6張-->取消 (取消散相因為佢話係coating度可以再平D比我地喎...)
-8X12"相片20張 連
-銀裝系列套裝相簿連相簿盒一套-->變佐兩本大相簿, 一本20張(原來既銀裝相簿), 一本22張(佢話既雜誌款相簿), 入晒我地42張相, 全部實景, 無電腦效果.
-(奉送選晒底片20款)
-->而家有42張底片

-另外仲有4張2X3"相.
-兩本相簿做晒coating.

無其他啦, 無細相簿, 無簽名布(我傾到後尾都無心情再問簽名布). 總之而家有既得一幅B+油畫, 兩大相簿包coating, 4張2R相, 共42張底片.

老實講到今日星期一寫呢篇blog果陣都仲係好唔開心, 甚至有少少抑鬱啦, 每次諗番起個心就嗱住嗱住好唔舒服...

12 則留言:

Kis 說...

你唔講我都唔知婚紗相咁貴...我最近都有個朋友結婚, 佢影左幾間, imo, 影得最靚係芝栢, 可能佢會幫你做埋retouch既關係.

threekoo 說...

我都替你肉痛, 咁多錢影呢d一生人只會影一次既相都咁唔滿意... 如果係我一定嬲死都似

吾家吳居 說...

我結婚個時用coupon去cdl影又係影得好差...好在係coupon,我只係買左1張effect相,其他咩都無加呀...同我另外去台灣影個輯實在差得太遠...其實我覺得如果你唔鐘意唔使夾硬要左d相,可以要求重影架...或者只要package包既野,再去另一間影都好架~~

志傑 說...

幾時放相片睇下姐

SkyBlue 說...

其實如果你真係唔滿意d相, 可以叫佢幫你重影多次架

jess 說...

hi!你既遭遇同我一樣,不過我係新天地影.我大約揀左50幾張相.

墨魚燒賣 說...

Kis L.: 聽講芝栢係最貴的. 其實如果忍到手唔加任何野可以好平. 三姑, 吳家吾居, Lover: 其實D相唔係唔鍾意, 只係我覺得可以再靚D, 呢輯相太普通.  

墨魚燒賣 說...

豬豬俠: D相要三月頭先有得拎呀~ jess: 你揀佐五十幾張添呀? 貴唔貴呀?

sin yi irene 說...

唔好唔開心啦... 其實已經好靚呢..會唔會自己要求高所以先覺得唔靚呀!

墨魚燒賣 說...

肥冰: 可能希望越大, 失望越大啦...

¤p¢Ø 說...

再去拍多次囉....不過有得選擇, 我諗去台灣比較好...佢地專業好多; 我上個月已經影了, 第二日睇相比原本選多了一倍有多....

墨魚燒賣 說...

小J: 唔影囉, 影呢D相好辛苦既...