2006年12月13日星期三

北區醫院覆診

覆診時間改完又改之下, 終於都可以係星期四去覆診. 本來約佐三點九, 但係太耐無去過覆診, 唔記得要預幾耐時間搭車, 結果兩點九離開公司, 三點九先去到上水火車站. 等小巴都等佐三個字, 去到北區醫院已經四點三, 期間當然有人打電話黎催我.

去到見到有個以前從來未見過既醫生出現, 佢問counter係咪就係呢位 (意思佢應該係等緊我最後呢個病人呀?). 我當堂晴天pig pig~ 下? 周醫生調佐去第二間醫院呀? 嗚~ 我好仰慕周醫生架喎, 人又好, 又細心, 又有耐性, 外型仲同流沙包有D相近添喎, 鮑魚刷, 黑黑實實好sporty咁. 見唔到周醫生啦?! 嗚嗚, 好失落呀.

入到房檢查, 四號房個名牌仲係周醫生個名喎, 原來周醫生今日有事無返, 啊~ 嚇得我呀~ 今日睇我呢個醫生好搞笑, 不過因為佢唔係follow開我, 所以幫我睇完, 無大問題, 好快就走得勒. 再約半年後再番黎覆診.

不過今次黎覆診唔係見主診醫生, 其實根本follow up唔到D咩, 算係白行一趟, 同埋浪費佐$60覆診費.

沒有留言: