2006年12月26日星期二

出發關島啦~~

我地今晚就出發關島啦, 夜晚十一點半機. 要12月29日晚先返黎香港. 返黎之後我就正式成為劉師奶囉~

祝各位聖誕同新年快樂呀!!

7 則留言:

threekoo 說...

我好期待劉師奶返來既結婚日誌呀!!!記住影多d相 post 上來呀!!! 我係度祝你地白頭到老, 永結同心!!!

志傑 說...

番黎post多d相啊

janusama 說...

祝honeymoon甜甜蜜蜜

jess 說...

劉太!!!!!! 玩得開心D啦!!!!!!

freshstyle 說...

等你回來

jess 說...

提早講聲:

墨魚燒賣 說...

三姑, janus, jess, 小熊子: 多謝晒呀~ D相有排整理. 豬豬俠: 要等埋我個妹同佢妹夫相機D相一次過整理.