2006年12月6日星期三

皇后飯店 -- 貴價花園餐廳?

地址: 九龍塘又一城L118
電話: 2265-8288

12月1日去完羅浮宮影相影到得番半條人命, 夜晚九點先離開羅浮宮, 即刻去又一城睇下有咩食, 因為我全日淨係九點幾食佐個早餐, 中間食佐三條百力滋就無食過其他野. 流沙包都唔好得我幾多, 佢雖然可以趁我轉妝時間食個杯面, 但係佢都只係食佐大半包百力滋同一條朱古力威化餅(等我仲帶晒杯面, 沖水薯蓉去 驚死餓親添...). 去到又一城度度都多人又要等位, 最後我地去佐皇后飯店. 我叫佐個大蝦豬扒餐, 流沙包要佐個玫瑰春雞餐. 今日剛剛影完相, 我仲唔大擦番餐先? 哈哈~~

個大蝦豬扒餐好大份量, 蝦真係好大隻, 豬扒有兩大塊, 仲有舊蕃薯, 好飽食唔晒. 流沙包果個玫瑰春雞就有D取巧, 首先我以為係成隻春雞上, 點知原來係雞扒. 同埋我地以為咩野「玫瑰」春雞, 原來係個碟度加個玫瑰花裝飾...

呢度既食物份量同質素都唔錯, 不過我覺得佢只不過係一間走高格調既花園餐廳囉...

勝在係度用AE簽帳有三倍積分, 同埋用學生証可以有9折~~

是次每人消費約$150

1 則留言:

jess 說...

我都係12月1日去影相,好啱呀!