2006年11月30日星期四

婚前恍惚症 -- 第二回

上次去買面包比少錢同唔記得找錢之後, 今次又有新野.

說話前日我又如常咁去Panash買面包, 今次出佐門口, 個staff走出黎叫住我, 大家估下我今次又衰咩?? 遲D開估.

4 則留言:

nana 說...

唔通妳.....  攞錯咗人哋嗰袋

志傑 說...

唔記得攞個包走

志傑 說...

仲要係俾左錢果隻

墨魚燒賣 說...

維珍娜: 估錯~ 豬豬俠: 都估錯~ 但我以前都試過比佐錢唔記得拎包走... 開估: 今次有拎包走, 亦都記得找錢. 但係行行下跌佐找番黎張十蚊紙落地, 個STAFF叫住我話我跌佐錢...