2006年11月1日星期三

裕滿人家 -- 晚飯都唔錯, 飲茶就好唔掂...

地址: 屯門石排路一號卓爾居地下G1號舖
電話: 2461-9138

上星期三返屯門食飯, 但係伯母無煮飯, 於是出街食. 由於美心約滿執佐, 所以得番樓下既裕滿人家可以揀. 我本來唔想去呢間, 因為之前去過飲茶, 超唔掂, D枱擺到密質質, 座位窄, 又污糟, 試過杯底仲可以黐住舊鳳爪骨, 恐怖到你唔信, 嗱渣到暈. 但係無得選擇, 所以最後都去佐食飯.

我地叫佐個求其一餐, 可以揀六款餸, $198. 雖然我地三個人去食, 但因為預埋第二日lunch帶飯, 所以三個人仍然叫六個餸, 我地叫佐:

咕嚕肉--OK
豆腐斑腩--幾好
焗蠔砵--好食喎
九菜菜甫蜆肉炒蛋--好食, D蜆肉好大隻
鎮江排骨--味道OK, 不過每一排骨好似骰仔咁細...
芝士焗四蔬--好味

酒樓仲送佐碟燒肉, 但奇怪在有D皮好脆, 有D好淋. 呢餐飯其實幾好食, 樣樣餸都幾得, 晚飯都食得過. (但如果去飲茶我仍然有保留)

是次每人消費約$100

沒有留言: