2006年11月30日星期四

公司旅行... 去澳門?!! 無野呀? 低能架?!!

話說我轉佐黎尖沙咀office做佐兩年左右, 第一年入到黎剛剛可以join到公司旅行, 地點係北京或泰國任揀, 我果年就揀佐去北京. 上年說話要將D錢留黎同要退休既社長搞farewell party, 所以上年無公司旅行. 到今年, 收風番黎話management方面同老細deal緊到底今年有無公司旅行, 因為而家轉佐新老細(由以往既日本人社長轉佐做香港人社長, 你可以想像公司福利唔慌好得過以前), D風傳佐一陣又無影, 以為今年應該都唔會有公司旅行, 點知星期一收到個咁既e-mail:

Dear XXX members,

The management of company is pleased to inform you that XXX has achieved a
new sales record in Oct/2006 of HK$ 401,924,000.
To celebrate the achievement of this record and to appreciate your dedicated effort,
the company is decided to organize a leisure trip to Macau.

Date: 16(Sat)-17(Sun) Dec 2006,   2 day and 1 night (星期三收到e-mail又話改期去1月喎, 日子未知)

All XXX office members are eligible to join.
We shall send details and itinerary of this trip later this week. 
Its a good chance for us to enjoy, relex and reunion during this season. 
Please mark your schedule and participate.

我睇到之後第一個反應係點?? 先係錯愕, 然後火滾, 跟住得啖笑. 真係發夢都無諗過公司旅行會去澳門, 哈哈哈~ 索性唔好搞算數啦. 下午流沙包打黎, 我即刻同佢「分享」, 我一路講一路笑, 好似講緊個笑話咁, 我都唔怕其他同事聽到我咁既反應, 反正我根本已經對呢間公司死心, 出年畢業之時就係我離開呢間公司之日. 我夜晚講比阿媽知公司旅行去澳門, 佢聽完之後笑佐幾耐呀~

我會唔會去?? 梗係唔會啦, 唔好嘥我時間, 去澳門自己去都得啦, 駛唔駛跟公司團去呀? 你想像一下個個去澳門都係自由行, 忽然見到有架旅遊車駛黎, 有一堆鴨仔團落車聽導遊講解, 然後影完相上返車, 但你聽到班團友係講廣東話應該唔係大陸人, 車頭仲要貼住公司名, 團友仲要掛住個旅行社襟章... 嘩, 就咁諗我都覺得核突老土啦. 好心啦, 公司旅行去澳門都有既?? 講出黎怕唔怕比人恥笑呀? 怕唔怕比其他公司鄙視呀?

我識既人, 貴婦同我個妹既公司旅行都去泰國啦, 湯米好似去日本, 糯米雞佢兩年既公司旅行都係去歐洲添呀~ 澳門?? 唔知下年係咪去海洋公園呢? 不如去彭福公園呀笨~

5 則留言:

ron 說...

it's better than me, i got nothing even i joined the company for 3 yrs!!!

志傑 說...

好明顯生意差左了....

墨魚燒賣 說...

南油王子: 可能我一早唔應該抱有期望哩~~ 豬豬俠: 生意無差到, 係好明顯新老細孤寒佐.

BB Yee 說...

你做咩架? 有公司旅行 咁好 我做咗5年嘢都冇公司旅行

墨魚燒賣 說...

BB Yee: 我係一個打雜, 公司係一間於香港office有百幾人既日本公司, 做電子零件. 好多日本公司都會有公司旅行架, 我有d舊同學既公司旅行去日本, 泰國之類呀.