2006年11月1日星期三

2006年10月27日(五) -- OT到00:30, 勁呀!!

今日星期五, 流沙包要帶班學生入天文營, 得番我一個, 約佐放工去做facial. 近月尾我本身負責既job其實已經做晒, 四點幾已經叫做等收工, 不過隔離同事K突然問我得唔得閒, 佢負責間廠仲好好多野未做好, 我見橫掂得閒, 所以就幫佢手入數. 但係要搵番扣邊條數既過程好漫長, 要對兩個files先知應該扣邊條數. 由於我本身約佐六點做facial, 所以五點半就先離開公司去做facial, 做完之後八點返番公司繼續做. 我由八點幾做到差唔多十點幾先做完果一少疊, 我十點半都未食飯, 好彩仲有舖頭送外賣, 係公司食埋個米線, send埋D files, 執埋D手尾, 要凌晨十二點半先走得, 又再一次打破自己OT既紀錄~~

一點幾返到屋企, 仲可以溫陣書添, 勁呀!!

(但我發覺倉班人仲勁, 我星期二返公司check mail, 發覺佢地星期五果晚凌晨一點幾都仲未走仲reply mail比我. 佢地晚晚十點幾十一點都未放工, 假期前後同月尾仲特別忙, 咁都捱得住, 勁呀!)

1 則留言:

freshstyle 說...

幫同事你真好人