2006年11月2日星期四

上莊唔係日日係條街度亂嗌就有人投你票架...?!! 知唔知自己又阻街又嘈呀??

呢排返學, 成個校園都嘈喧巴閉, 因為又係搞上莊既日子, 成班人係電梯位, 通道度係咁嗌, 但係嗌既通常都係「XXX 2號同你講拜拜, 拜拜, 拜拜」. 講真我覺得好白痴, 日日係返放學高峰時間係校園裏面嗌埋D咁既無聊野, 噪音污染, 好煩呀!! 可唔可以諗D有建設性D實際D既宣傳方法呀?!! 年年都係咁, 搵D新意得唔得??

想當年我都有玩上莊, 但我地當年無咁白痴通街係度亂嗌囉. 我果陣係城大管弦樂團既secretary, 唔駛同人爭, 根本唔需要係度嗌埋D無聊口號. 你地搞上莊搞宣傳唔係唔得, 但唔該唔好日日阻晒成條街同日日係度製造噪音呀!! 

4 則留言:

志傑 說...

哈哈~~~ 都係d師兄師妹帶壞d細既~~~

Hagnē 說...

原來你讀城大呀? 我都係喎(曾經) 想當年無時無刻聽到呢d "xxx同你講早晨" "xxx同你講拜拜" 真係覺得煩到爆! 而家同你好熟呀? 打晒招呼咁! ok~~打招呼都無問題, 不過可唔可以唔好o係我耳仔邊大大聲咁嗌呢?

墨魚燒賣 說...

Hagne: 原來我地係校友~~ 係囉, 日日係度講早晨, 拜拜, 真係無鬼聊... 蜘蛛俠: 年年都係咁嗌, 都唔知當年邊個發起架. 係咪間間U搞上莊都係咁嗌法既呢??  

Ho Yin 說...

一矢中的 !!!