2006年11月22日星期三

銀行服務

某日下午趁有空檔, 鼠佐落去HSBC同恒生拎信用卡, HSBC就係自己張信用卡到期去拎張新卡(我想轉做金卡呀, 但銀行話無得咁樣轉, 一係就再申請多張卡). 恒生就係拎流沙包申請比我既中大platinum附屬卡. 先去到HSBC, 我記得以前係按button攞飛等叫籌, 唔同既戶口按唔同既button, 當然如果係普通紅簿仔戶口既籌應該就要等耐D. 自從海港城間HSBC裝修完之後我都無去過用teller服務, 裝修完細佐, 無佐按button攞籌, 要自己排隊. 我記得以前好似有一個counter係專for拎卡唔駛排人龍架麻...?? 而家無佐都唔知排邊, 好彩我係運籌理財, 唔駛排主人龍, 長到死...

拎完再去恒生銀行, 今次無辦法要排果條長人龍, 鬼死咁耐先輪到我. 講真我去拎張卡都要排餐矇真係嘥時間, 既然銀行都減少緊呢類non-value added既服務, 點解唔好似AE咁直頭寄張卡去你屋企啫??  搞佐大半個鐘先返到公司.

沒有留言: