2006年11月13日星期一

揀邊件婚紗去關島好呀~? 好煩惱, 比D意見我呀~~

今日上佐Global Wedding試婚紗, 用黎帶過關島行chapel同埋係關島影婚紗相用, 以下兩件我都好鍾意, 唔知揀邊件好, 大家不如比D意見我, 覺得我著邊件好睇D?? 佢幫我暫時hold起呢兩件先, 但聽日一定要比答覆啦~~~ (由於兩件婚紗都未改, 唔係完全啱身, 所以睇落腰好粗胸位太怪. 但淨係睇款你地覺得邊件好??)

第一件: (由於size未改, 所以膊頭條帶短得濟, 唯有放住手臂兩邊先...)

第二件:

16 則留言:

daisy 說...

我覺得第一件靚d, 不過携帶會麻煩d; 第二件你著上去好似冇乜腰, 就算改到岩身分別都唔會太大, 仲有就係拖地裙要搵人或自己hold住裙尾, 好麻煩的~ 二家

iaoiao 說...

講款呢, 我就覺得第一條靚 但你去影相, 我就會覺得第二條影出黎會有線條d, 同埋因為你出外景, 所以第二條會行得方便d (純屬個人意見)

金寶 說...

如果影相就第一件靚,第二件較為有女人味

Li 說...

好似第二件match關島多d喎 anyway, 祝你幸福快樂

墨魚燒賣 說...

多謝大家既寶貴意見呀~ 最後我揀佐第一件呀~

Maggie 說...

我覺得第一件靚d 第二件好普通 影相睇都好普通

Maggie 說...

哎呀...睇清楚d原來你已經揀左~ 真好呢 有得嫁人~ 恨死人啦

sin yi irene 說...

恭喜恭喜

志傑 說...

做乜唔除左個眼鏡呀? 怪怪地喎咁樣著婚紗

墨魚燒賣 說...

藍苺咖啡: 多謝你呀~ 不過我年紀大啦, 係時候嫁人啦, 你仲後生, 唔駛恨住~ 肥FaTiCe冰: 多謝你呀~~ 蜘蛛俠: 我唔戴眼鏡個樣好醜樣架, 到正式果日有化妝先戴con~

志傑 說...

我以為個個女仔都鍾意戴con靚d添~~~ 不過又係呀,我記得我小學有個暗戀既女同學,唔戴眼鏡原來係嚇死人架!

nana 說...

雖然遲咗d...   不過我同妳嘅心水都一樣, 覺得第一件靚d, 妳成日去飲飲食食, 咩妳唔驚肥咩

BB Yee 說...

第一件靚D but 第二件方便D  

freshstyle 說...

第二條有d款

Olive 說...

第一件好d喎, 第二件唔夠搶.

墨魚燒賣 說...

橄欖人: 多謝你呀~ 我都揀佐第一件~