2006年11月1日星期三

關島結婚之旅終於confirm好晒機票酒店~~

上星期五終於收到機票酒店package(雖然其實係電子機票), 即係關島之旅可以confirmed到啦, 安樂晒~ 而家鐵定係12月25日乘搭23:30班機前往關島, 於12月29日返香港. 因為我地一行八人去, 跟據CO-HOLIDAYS做緊既promotion, 我同流沙包去程可以坐商務客位(但細機既B-class會唔會同E-class無咩分別架?). 但係由於所有人既機票酒店錢都係我地出(我只係出番自己屋企人果份, 流沙包甘D佢有四個屋企人一齊去, 全部流沙包出錢), total要$43428, 好肉痛, 我地兩個人去轉歐洲都得啦~~ 不過我見咁大個人都未請過阿媽去旅行(唔計佢去日本我贊助機票錢之外), 無所謂啦唯有自己再死慳死抵D. 希望過到果邊佢地會出番自己食飯/娛樂/消遣既費用, 唔好咩都旨意晒我地比, 果邊既消費實在好貴呀!! 我同流沙包其實已經好窮啦...

而家要做既就係好好plan下係關島既行程, 我想多D二人世界呀... 本來好想玩水上活動想去睇海豚, 但我呢D麻煩人曬一陣就會變黑, 黑佐就唔會變番白, 我仲要為出年四月擺酒而keep靚靚, 我唔想到時影出黎既結婚相變佐做賓賓, 所以睇怕我去到關島都唔會同陽光玩遊戲...

6 則留言:

Ho Yin 說...

恭喜晒 !! 玩得開心啲, 影多啲靚相啊 !!!! (其實關島算唔算國家 ?? 係屬於咩嘢洲 ?? 亞洲 ?? 北美洲 ??? 喺邊呀 ???? )

墨魚燒賣 說...

Taffarel: 關島唔係一個獨立國家, 佢係美國既屬土, 如果拎特區護照需要辦理美國簽証.

Ho Yin 說...

Oh, I see. 你之前去過美國未 ? 我覺得攞美國簽証好煩 !

nana 說...

    好羨慕妳有一個咁浪漫的婚禮呀..... 

墨魚燒賣 說...

Taffarel: 我未去過美國呀, 我都覺得攞簽証好煩, 不過過程總算順順利利, 批佐十年添~ 維珍娜: 多謝你呀~~

志傑 說...

真係高興~~~ 恭喜恭喜~~~