2006年11月28日星期二

婚前恍惚症??

話說我每晚返學前我都會去買面包當dinner, 而我每次都會袋定幾蚊大餅同毫子係褲袋度, 唔駛比錢果陣先摷銀包攞錢. 上兩個星期我一如以往又去買面包, 個面包$5.7, 我記得我褲袋有一個五蚊大餅+共一蚊既亳子, 於是我就數佐7亳子出黎比錢, 轉身諗住走, 點知收銀阿姐好大聲咁叫: 「小姐!」我回頭睇下做咩事, 原來我只係比佐7亳子佢, 個五蚊大餅仲係我手上, 好白痴, 咪即刻講唔好意思, 比番個五蚊佢就即走. 比少佐錢我係唔啱, 但係個阿姐既語氣態度, 好似係我係度搏矇比少錢咁囉, 好瘀呀! 下次唔去漢口道間凱施餅店買面包呀!!

又話說, 自從我話短期內唔去凱施餅店買面包之後, 而家轉去Panash買, 雖然行遠佐, 價錢又貴D, 但款式特別又可以試下新口味. 我今次買佐個蜜瓜包, 比完錢轉身又比人嗌住, 嗚, 今次又衰咩?? 原來今次係唔記得找錢. 哎呀, 搞咩鬼呀, 接二連三咁唔係比少錢就係唔記得找錢...  

3 則留言:

Ho Yin 說...

唔好諗咁多啦, 懷住愉快嘅心情等嫁啦 !!

志傑 說...

唔好變恐懼症喎~~~

墨魚燒賣 說...

Taffarel: 流沙包都係講, 我盡量啦~ 豬豬俠: 講真其實都有少少...