2006年11月9日星期四

Savour Cafe 品味 -- 元朗區黎講貴佐D

地址: 元朗達輝徑3號華健大廈地下
電話: 2442-2111


今日都仍然疴, 下午食佐個叮叮粥, 但夜晚死唔戒口, 去佐新開果間餐廳食飯, 我地叫佐個意大利海鮮意粉同黑豚肉既main course, 兩個都加佐廿蚊轉做餐, 有沙律, 餐湯同餐飲. 個沙律幾OK, 有幾片鴨胸(我食到係鴨胸, 流沙包覺得係火腿, 所以唔confirm係咪鴨胸). 餐湯跟蒜蓉包, 唔錯. 但個餐湯味道就怪怪地, 佢應該係什菜湯, 但唔多啱我口味, 我覺得唔好飲. 個意粉OK, 有魷魚, 青口, 蝦, 帶子. 個黑豚肉都幾好, 但幾多肥膏.


餐飲我加五蚊要焦糖朱古力, 我次次都係落完order先記得自己減緊肥, 仲叫焦糖朱古力真係想肥死?! 但係個朱古力好好飲啊, 如果冬天飲就勁正. 不過比我揀我都係去番利華麗餐廳, 一來多D選擇, 二來味道好似好食D, 三來呢間品味餐廳, 係元朗區黎講價錢真係貴, 同係出面尖沙咀食既價錢好似無咩分別.


是次每人消費約$165

沒有留言: