2006年11月1日星期三

2006年10月29日(日)

星期日流沙包出去大長征, 先去藍田南帶隊, 再去西區公園做球証. 我就當然係屋企閉關溫書啦. 夜晚同成班元朗人去佐陸記食飯, 其實佢地一早話過今晚去唱K, 所以唱K之前一齊食飯, 大班人無咩idea, 最後有人話去陸記. 其實我唔多想去陸記, 因為我食過一次, 覺得唔係太好食. 同埋成班人食飯點解會去呢D咁既地方食飯既?? 不過我知佢地部份人經濟能力有限, 所以我諗佢地唔會去D貴地方. 我叫佐個咖喱雞翼撈河粉, 無湯既, D咖喱汁就加係D河粉上面, 感覺怪怪地, 味道唔差既, 不過我覺得咁既食法好古怪, 同埋好少雞翼, 佢D雞翼砍開佐一半, 仲要得幾舊仔...

流沙包叫佐個咖喱牛腩飯有水晶涼粉送, 聽講水晶涼粉係呢度既招牌喎, 但係我聽都未聽過... 講真到底有咩咁特別有咩咁招牌呢? 我唔覺得特別好食喎, 仲要時不時有D昆蟲仔係裏面添, 睇見都唔開胃...

是次每人消費約$26

食完飯流沙包同佢地去唱K, 我就自己返屋企, 其實我唔係唔鍾意唱K, 只不過知道自己五音不全, 費事一開口嚇親人啦, 所以獻醜不如藏拙. 加上我又唔多識猜枚又唔飲得酒, 同班勁飲酒既friends去唱K好蝕(唔通話我唔飲酒可唔可以比少份錢?), 呢期要慳D所以都係返屋企溫書比較有建設性.

沒有留言: