2006年11月15日星期三

2006年11月11日(六) -- 德國啤酒節

星期六晚同流沙包屋企人一齊去佐德國啤酒節, 裏面既食物種類唔多, 都係牛扒, 排骨, 豬手, 春雞, 腸之類... 但價錢唔平囉, $98份, 豬手要$108一份. 甜品就有黑森林蛋糕, 士多啤梨撻, cheese cake, 蘋果卷之類, $38份. 飲品當然有啤酒, 仲有橙汁, 汽水. 橙汁比啤酒貴, 啤酒好似三十零蚊杯, 橙汁要$55杯.

因為帳幕裏面無晒位, 所以我地係用餐區度食野, 但食完野我地都無乜入去裏面睇表演, D表演主要都係有隊鬼佬band係度唱歌跳舞咁. 不過裏面好焗, 我又唔鍾意D人多又嘈既地方, 所以食完飯都只係喺用餐區度繼續呆坐, 我未來姨仔帶佐佢意大利個老細黎, 食完飯大家呆坐既時候係度吹下水, 跟住入一入去帳幕裏面睇下show, 講真我唔係果D會好投入去玩好投入去睇表演既人, 見人地睇show睇得好開心, 手舞足蹈, 打晒拍子, un身un勢. 我就係果D碌木企係度齋睇表演既人囉.

到佐十點幾左右我地就走勒, 拎住兩個水杯番去, 我同流沙包又無帶大袋, 好論盡.

1 則留言:

墨魚燒賣 說...

蜘蛛俠: 講真唔太好食... 要食都係食番意大利/法國菜好過...