2006年11月8日星期三

金泰村泰國餐廳 -- 病都唔肯戒口

地址: 元朗西菁街好順泰大廈28-29號舖
電話: 2478-9808

唔知係咪關打邊爐事, 星期六勁胃痛, 疴佐好幾次. 本來打算努力溫書, 結果溫得少少. 夜晚流沙包屋企人話去MISS度食飯, 本來我咁既款唔應該去, 但係我唔去的話流沙包又唔去, 同埋我呢挺人病都唔戒口, 結果照去食泰國菜. 我地叫佐:

蝦刺身--勁好食, 每次黎都必叫
咖喱炒蟹--好味道~
薄餅--又係必叫, 好味!
蒜蓉包--今日唔知做咩, 硬掘掘好似隔夜咁...
一隻新出既唔知咩雞--我覺得麻麻地, 淡佐DD, 但肉地好滑
炸蜜汁蠔--好味好味, D蠔超大隻, 啖啖肉, 好食~
(好似係)馬拉盞通菜--OK

原來今晚食飯係慶祝阿偉升職, 恭喜恭喜~~

2 則留言:

志傑 說...

第一! push push!

墨魚燒賣 說...

哈哈~ 果然好快喎~~