2006年10月28日星期六

California Pizza Kitchen -- 除佐個brownie, 其他都唔多好食

地址: 尖沙咀海港城海運大廈LCX第2層
電話: 3102-0375


上星期日約佐大學同學黎呢度食飯, 由於十月係我做搞手, 所以呢度都係我揀既. 我地張枱係窗口位, 對住個海, 好正. 我地四個人叫佐個雞肉餃子, 一個辣肉腸pizza, 同一個墨西哥雞肉菠菜闊面, 仲有一樣野唔記得佢叫咩名. 個雞肉餃子OK啦, 辣肉腸pizza麻麻地, 個菠菜面味道怪怪地, 雞肉份量好少, 但都幾好食. 後尾見大家好似唔多夠食, 我提議叫甜品, 我地叫佐個brownie, 同埋一個唔知咩朱古力餅. 去親美國餐廳我一定叫brownie架啦, 呢度既brownie好好食喎, 好食過Friday, 好正~!!

是次每人消費約$96

7 則留言:

金寶 說...

謝謝你的到訪及留言 …….. 得閒嚟傾吓計 !!!  

edward001c 說...

HI~ 我食過尖沙咀同旺角兩間,都OK架喎~ 會唔會失左手呢?

Hagnē 說...

我食過尖沙咀個間, 我都覺得ok呀

金寶 說...

  Happy  Halloween

墨魚燒賣 說...

BOBO, Thanks ar!!  

墨魚燒賣 說...

Hagne & 不克: 可能d食物唔啱我口味啦, 不過個甜品真係好正~~

Li 說...

尖沙咀嗰間我都有食過, 都ok喎...可能咁啱你叫嗰d唔好食啫, 下次你可以試吓個意大利香草飽, pizza 呢可以試吓一款有煙肉, 蕃茄同生菜嘅, 簡簡單單好好食架