2006年10月20日星期五

Mr. Steak Cafe -- 普通啦...

地址: 旺角朗豪坊13樓
電話: 3514-4227

上星期五晚流沙包做完body check餓佐成日話要食扒, 於是我地去佐朗豪坊睇睇, 最後揀佐呢間, 流沙包叫佐個肉眼扒, 我就淨係要佐個田螺薯茸, 因為一來lunch食得太飽都未肚餓, 二來我要認真咁on diet. 我唔食牛所以唔知流沙包個扒得唔得, 個田螺就普普通通啦, D薯茸好少... 我地仲叫佐個火焰雪山添, 但係好唔掂, 大家千祈唔好試, D cream成尺厚, 挖極都見唔到裏面D雪糕, 同埋佢唔知用D咩牌子既雪糕呢? 我感覺佢似係牛奶公司雪糕囉~(但流沙包話應該唔係), 總言之就係難食...

是次每人消費約$120

4 則留言:

志傑 說...

哈哈~~~ 我建議你下次響topic title上面加個括號,打上(讚),(差)之類,等讀者一眼望出你騙野係好定壞~~~

Sandy 說...

哈哈~~~ 我唔洗食, 睇d相都知...好搵笨 :p

flyme2japan 說...

好耐之前(Hong Kong Shop) 食過唔掂!!!  

墨魚燒賣 說...

Fly Me 2 JAPAN: 咪係囉, 好唔掂呀.