2006年10月6日星期五

嘉麗園潮州粉麵餐廳 -- 污糟到死, 又唔係好好食, 唔明點解咁多人幫襯

地址: 元朗康景街利景樓5號地下
電話: 2476-6882


星期一同流沙包去佐嘉麗園食tea, 聽講呢間野好出名, 而且咩時候都鬼咁多人, 諗住去試下啦, 我叫佐碗十寶河粉, 流沙包要佐碗水餃米. 十寶即係有十種唔同既丸同餃係裏面, 我數得出既有雲吞, 水餃, 魚皮餃, 豬肉丸, 扎肉丸, 兩款牛丸, 墨魚丸, 白魚蛋, 仲有一款我都唔記得, 另外仲有紫菜添. 但我覺得都唔係特別好食啫, 又唔係特別大粒, 講真$26一碗我覺得貴囉.


講真下次唔會再黎, 一來坐到鬼咁迫, 要七個人迫埋一張枱, 我隔離果個仲係肥師奶, 我又左手揸筷子喎, 食到我鬼死咁辛苦. 而且佢果度既衞生差到痺, 滿地都係垃圾同伙記落單果D紙仔, 執枱D阿姐佢唔係執枱架, 佢係將枱面上既垃圾同食物殘渣全部撥落地下架咋, 好恐怖呀~~ 都唔明點解會咁多人黎幫襯架!!


是次每人消費約$25

沒有留言: