2006年10月9日星期一

滿淮庭 -- 唔錯唔錯, 都算幾有水準~~

地址: 元朗鳳翔街交通廣場38號地舖
電話: 2478-6363

上星期三晚去佐呢度做節食飯, 本來最初打算去元朗廣場新開果間潮館, 但老鬼土得兩個時段可以book, 一係就六點三, 一係就八點半, 八點半時段就已經full晒喎, 痴鬼線定埋D咁既book枱時段, 一D彈性都無, 有寶呀~?! 我想食七點半咁點呀? 六點三正常既邊有咁早放工返到入元朗呀?? 即使八點半未full唔通我成村人等到你八點半呀?!! 於是轉佐黎滿淮庭. 我地叫佐八樣野:

小籠包 -- 一籠有五粒喎, 剛剛我地有五個人, 啱晒~ 味道都唔錯.

三杯蠔 -- 唔錯, 蠔既數目都應該有十隻八隻掛?? size唔算好大, 但味道都OK, 上菜時滾熱辣.

醉乳鴿 -- 幾特別, 醉雞食得多, 醉鴿真係未試過, 阿媽都話好食, 不過因為係乳鴿, 所以好細隻唔夠食~~

紅油水餃 -- 係紅油抄手既變化, 不過味道普普通通, 無咩特別.

小白菜炒什菇 -- 好味道, 比預期好食, 成碟清晒~~

樟茶鴨 -- 我都係第一次食樟茶鴨, 應該係咩野味道我唔係好清楚, 但我覺得一來份量太少, 二來好多舊都係骨無咩肉食, 三來隻鴨好肥, 有幾舊成舊都係皮同肥膏都無咩肉食, 四來好鹹. 我覺得唔係太好食.

蝦子海參石頭飯 -- 呢個好好食, 熱辣辣, 味道唔錯, 好快就清晒, 我想「筆」多碗已經無晒.

蔥爆鰂魚 -- 呢味菜係waitress介紹既, 條魚等佐好耐先上, 我唔係好明點解佢會推介呢隻魚, 係咪好多日都賣唔出呢? 好多骨囉, 我都食唔慣淡水魚... 不過味道都幾好.  

本來想試呢度既手撕雞, 好似係招牌菜咁, 我見枱枱客都叫, 但點知已經賣晒, 下次要再黎試下佢既手撕雞~~

是次每人消費約$100

3 則留言:

志傑 說...

其實你食晒咁多間元朗舖頭未呀?

志傑 說...

醉乳鴿? 第一次見~~~ 就咁睇以為普通x焗雞添

墨魚燒賣 說...

元朗咁多間食肆, 梗係未食晒啦~~ 不過食勻咁多間元朗舖頭係我既目標, 哈哈~~