2006年10月20日星期五

2006年10月13日(五) -- 黑色星期五喎...

今日去拎body check report, 專登揀星期五去因為去完唔駛返公司. 我本來約佐四點鐘, 但做唔晒D野, 搞到四點四先去到醫療中心. 都唔知搞咩一等就等佐成九個字先可以入去睇report, 果陣又唔係多人... 入到去見醫生, 佢都算有講解下, 但係我呢D普通凡人, 佢講完一輪我都未必明佢講緊咩. 佢劈頭第一樣野就問我有無聽過地中海貧血症, 呢個我當然聽過, 因為之前次次body check醫生都話我可能有呢個地中海貧血症, 今次呢個醫生話睇完我個blood report, 所有數據都完全係地中海貧血症既徵狀, 佢話我九成都似係, 但當然如果真係要confirm要再抽一次血再驗啦~ 我就無再驗, 因為我都唔諗住生BB, 有同無都無咩所謂啦; 二來如果真係要做, 都應該搵埋流沙包一齊做, 睇下我地兩個人係咪都係基因帶有者, 係既話就真係想生都唔應該生了...

另外醫生話我乙形肝炎既抗體低佐喎, 理想既應該要有100以上, 我就得番三十幾, 佢話最好補一針, 是但啦, 反正我支肝炎針係成五年前打既, 都應該係時候加強番掛? 盛惠$250.

今晚食完飯行佐陣朗豪坊, 買佐條好可愛既Keroppi泳褲仔, 同埋買佐套結婚用既粉紅色Mickey Mouse睡衣~

沒有留言: