2006年10月11日星期三

2006年10月7日(六)

今朝早出佐去做facial, 間DR SPA(即係果間MP17)都痴痴地, 差唔多次次上去都sell我野, 上次比佢地呃佐做彩光做佐四次都無效果, 我投訴完一輪後佢幫我將剩低既plan轉佐做其他野, 當然其中我都有再補錢啦, 而家轉佐做jet peel既plan. 餐餐上到去都sell我野, 上次去就sell我買什麼凹凸洞精華, 千幾蚊一樽仔, 話收毛孔勁掂, 係咁sell我買package話好抵只係萬幾蚊有唔知幾多set再送facial, 我當然唔買啦. 今次上到去就唔知sell我做咩鬼野新機, 又係話收毛孔勁掂, 一次見效, 原價五千幾一次, 而家買一送一只係二千幾做一次, 痴痴地, 即使我信你真係咁有效, 我廿幾歳人就走去做呢D五千幾蚊既facial, 咁我再老D既時候要做咩facial先得呀?? 再講我根本唔會再信你大話連篇, 當初你地sell我做彩光咪又係講到天上有地下無要幾勁有幾勁, 到最後皮膚咪又係一D改善都無!!! 幾千蚊做次facial我寧願將D錢買晒做燕窩食好過啦, 你都發神經既!! 

夜晚就出去飲, 地點係荃灣好彩, 十一點幾飲完入元朗join流沙包佢地, 佢地係Green Box唱K(但點解唔去Neway呢?), 我又唔唱歌又唔飲酒, 於是坐到兩點左右就自己搭的士返屋企先, 返到屋企諗住一路睇錄低佐既電視一路等流沙包返黎, 後尾捱到四點幾頂唔順訓著佐~

 

2 則留言:

angus 說...

wow.. 吾好再做個個facial啦, 都無用既,食天然阿媽補身仲好啦...聽說有人做完塊面仲... 都係吾好講啦...唉 ....你禁young,慢慢食有營養及做天然 facial , 已經enough... milk + fine oat 已經勁正及吸油 la..

墨魚燒賣 說...

HELP: 我而家無做彩光啦, 但仲有做緊JET PEEL呀. 其實我都係想搵間信得過既美容院KEEP住做啫, 點解都咁難既...?