2006年10月26日星期四

Baby Blue Cafe & Bar -- 百零蚊/head 有咁多款式比你揀, 抵啦~~

地址: 銅鑼灣駱克道463-483號銅鑼灣廣場二期9樓
電話: 2882-8770

上星期五放工後要去銅鑼灣覆診, 之後去佐Baby Blue Cafe食飯. 其實係舊舖果陣去過一次, 之後一直都想搵機會再去, 但直至佢執佐都無再去過. 後黎佢係銅鑼灣廣場重開, 所以今次難得同流沙包黎銅鑼灣, 諗都唔駛諗就決定黎呢度食飯.

先講環境, 比以前差佐囉, 印象中以前既佈置同氣氛都似係高級餐廳feel, 但而家就係普通餐廳feel, 同埋個場好黑, 睇menu睇得好辛苦, 我見隔離枱甚至乎要拎住個電筒照住個menu睇.

食物方面佢好多選擇, D配搭都幾好, 我地叫佐個二人套餐C, 可以揀四個頭盤, 兩個湯, 三個主菜, 兩個甜品, 包兩杯餐飲, 都好似只係$358. 頭盤我地叫佐鵝肝, 芝士藍貝, 蟹肉果凍, 同一個唔知咩酥盒. 湯我地叫佐南瓜忌廉同龍蝦湯. 主菜我地叫佐墨魚汁飯, 燒春雞同煎魚(唔記得咩魚). 甜品我地叫佐心太軟同荔枝雪芭.

鵝肝--雖然係好細舊, 但係煎得剛剛好, 唔會太熟, 好好味

芝士藍貝--都唔錯, 幾好食

蟹肉果凍--佢賣相幾靚, 味道都唔錯

酥盒--好細個, 雖然鹹佐少少, 但都係好好味

南瓜湯--淡佐少少, 味道OK

龍蝦湯--正如waiter所講, 真係好鬼濃味, 但流沙包話啱佢口味, 我就唔多接受到

墨魚飯--好好味, 但食完成個咀黑晒, 要抺好耐

燒春雞--唔好以為係成隻呀, 係一舊仔咋, 味道麻麻, D肉唔多滑

煎魚--OK

心太軟--都好食, 但唔夠熱, 同埋穿佐既?? 特色黎架?

荔枝雪芭--好味

總括黎講, 咁既價錢試到咁多野, 都幾抵啦. 不過佢上菜太慢, 等到眼訓, 我食完飯仲要趕住去行街架麻...

是次每人消費約$200

沒有留言: