2006年10月3日星期二

上佐酒樓講數~~

我相信十個將會結婚既人有一半都會上新婚生活易交換意見同收集情報, 我都唔例外. 我去酒樓果區睇, 發現好多人都話聘珍樓有好多野改佐, 如永久週年紀念餐劵改佐做五年; 花柱拱門變佐做花牌, 甜品轉楊枝甘露由以前免費變為要加$50一圍, 每枱無佐佈置用波波... 我越睇越驚, 越覺唔對路. 蠢就蠢在自己當初落訂時無白紙黑字寫低酒樓方面應承過會包D乜, 因為我諗住聘珍樓都係有名既公司, 唔會出古惑掛? 但見到上網D人咁講, 於是決定自己打番張清單, 列明酒樓應承過會包D乜, 要酒樓簽名同蓋印.

好彩己到月尾埋數又9月大STOCK TAKE所以星期五下午都已經無咩野做, 好辛苦咁上網睇晒人地百幾版既留言講究竟而家聘珍樓包D乜唔包D乜, 用佐成個下午黎打果份清單, 放佐工之後即刻剷上聘珍樓, 今日星期五都竟然無人擺酒喎... 去到同個經理傾, 最後都傾掂數, 又了佐件心事~

流沙包話我都算開創先河, 竟然自己咁樣打份清單要酒樓簽名蓋印, 但我見網上面D人都係咁做架喎... 而且講到底都係白紙黑字証明安心D麻, 一來有個保障, 即使酒樓第時反口我都有野揸手; 二來咁我覺得都係大家好辦事, 費事第時有咩要拗數啦~~ 所以即使咁樣做唔係太好睇, 都無辦法啦, 結婚一世人一次, 我向來做野都唔要有任何差錯, 我要99.9%都掌握係我手裏面!!

沒有留言: