2006年10月20日星期五

Shadowman Cyber Cafe -- 記得下次唔會再黎!

地址: 尖沙咀亞士厘道21號A地下
電話: 23665262

上星期五同Kaka一齊食lunch, 大家都無咩idea, 於是決定去佐亞士厘道再決定食咩, 我都無咩心水於是求其入佐黎, 諗住試下新野. 點知入到去坐低先記得已經黎過, 我上次黎完仲同自己講下次唔會再黎添, 但入到黎唔通起身走咩, 於是即管睇下呢間野有無改善啦. 我叫佐個雞扒燒汁飯(呢度無得配薯菜真係老土), Kaka要佐個冬陰公海鮮米線. 我個雞扒飯無咩特別囉, 但問題係四十蚊食個咁既雞扒飯我駛鬼黎呢度食咩, 我落樓下大家樂買好過啦, 更何況我lunch都唔會揀大家樂添啦... 唯一可取少少既係呢度既餐飲有少少特別囉, 可以揀蘋果紅茶同桃紅茶, 佢杯茶真係落佐D蘋果粒同桃肉粒係裏面架喎~ 除佐杯茶之外, 其他方面唔多掂囉...

我感覺到呢間餐廳係有heart既, 但係... 見佢lunch時間都坐唔滿, 我同自己講記得記得下次唔會再黎.

是次每人消費約$40

沒有留言: