2006年10月28日星期六

佳記甜品 -- 元朗人唔會幫襯B仔, 但流沙包屋企人係屯門人...

地址: 元朗教育路大坑渠側
電話: 2473-3148

食完飯我地去佐舊B仔食糖水, 我同流沙包叫佐個B仔船, 有香蕉, 西瓜, 哈蜜瓜, 大樹菠蘿, 椰果, 桃, 同埋雪糕球. 無咩特別, 出面既糖水越黎越出色, 變相B仔就已經無咩特別啦~ 以前都仲會聽講有人專登揸車入黎食B仔, 我諗而家應該唔會架啦? 比我有車我調番轉出松記好過~~


是次每人消費約$20

6 則留言:

金寶 說...

松記D糖水比佳記好食好多,而且款式又多

志傑 說...

係呀,b仔無咩特別

Hagnē 說...

我懷疑十個元朗人, 9個都唔食b仔 松記唔近我屋企, 所以我幫襯泛后甜品多d

墨魚燒賣 說...

Hagne: 我都會揀泛后多過b仔, 但係非元朗人就只係識得b仔. 但我食得最多既係表姐手勢甜品, 因為近屋企, 但都係唔掂...

Hagnē 說...

表姐手勢甜品o係邊度黎呀?

墨魚燒賣 說...

Hagne: 係馬田路呀, 即係元朗泳池行入D, 係御庭居商場地下呀~~