2006年10月16日星期一

公眾地方十大討厭人士 (更改第十項)

交通工具上:

1. 講電話講到大大聲.
2. 坐你隔離位果個由上車講電話講到落車, 但講埋D內容又無無聊聊, 搞到你想訓下都唔得.
3. 用電子產品聽歌唔用HEADPHONE, 而係大大聲就咁播出黎, 成個車箱都聽到, 當正係自己屋企咁.
4. 係車箱度打機(PSP, NDS或者手機)將個VOLUME開到鬼咁大聲, 成車人都知你打緊機, D聲令人煩厭.
5. 搭地鐵, 西鐵, 輕鐵既時候一打開門就搏命衝入車廂, 都唔等裏面D人出佐黎先, 慌死霸唔到位坐少陣會死咁. 尤其是指揮自己D仔女衝入車廂霸位果D師奶, 知唔知咩叫做家教??
6. 明知人多又迫仲要成個人挨落條柱度, 搞到其他人無位扶手.
7. 坐巴士果陣後面條友係咁用膝頭頂住自己張櫈.
8. 返工時間帶埋D好大味既早餐上車食, 食完又唔帶埋D垃圾走, 就咁掉落地下/攝係櫈側邊, 無家教.
9. 趁人迫搏矇非禮既死鹹蟲!!
10. 明知自己病又唔帶口罩, 係狹小既車箱裏面狂咳, 個鼻又狂嘶嘶嗦嗦, 係度散播病菌令人煩厭.

4 則留言:

志傑 說...

情況五: 我會用兇恨既眼神話俾準備衝入黎既師奶同阿叔聽,如果你撞埋黎,你一定受傷

Heidy 說...

嘩我成日遇到第5同第6項o的人... 第5項我就會睥住佢同jipjip聲黎對待囉... 至於第6項... 我見佢挨得咁開心,我就會特登攝隻手埋去,然後用o的指節黎頂住佢,等你挨得咁舒服丫拿~

Ho Yin 說...

第九項唔止討厭, 仲係犯法喎

墨魚燒賣 說...

海迪貓: 我通常會用d鄙視既眼神啤住佢地. Taffarel: 人太多都唔知係邊個做既, 就算報警都無用...