2006年10月10日星期二

2006年10月6日(五) 眼白白見住一個二個有得放早, 無聊的中秋節...

今年既中秋節好無意思, 假期係正星期六, 我一向都係返五日都唔駛返星期六架啦, 變相蝕佐一日假期. 星期五大部份公司都有得放四點, 個個MSN都話四點走得同我講拜拜, 我就無得放早照收五點半. Kaka話鬼叫係日本公司咩~ 但我覺得日本公司又點啫, 日本放假又唔見我地有得跟住放?? 中秋節都唔比人早走, 有假期又等於無假期, 好唔抵呀~!!

放佐工同流沙包落屯門做節食飯, 食完飯就返屋企, 好悶呀~~ 鬼叫要溫書咩, 13號要交功課, 都唔識做, 死緊啦~~ 邊位會計高人可以幫下我呀??

沒有留言: