2006年10月20日星期五

元朗體育會餐廳 -- 意粉好味, 從此改觀~~

地址: 元朗體育路8號地下
電話: 2474-6828

上星期六同流沙包黎呢度食tea, 其實選擇有好多, 照計應該好容易揀, 但諗起自己要節食, 以前我必叫既雞髀薯條唔叫得; 見到個奄列拼薯條都好吸引喎, 但薯條太heavy, 又唔叫得... 睇黎睇去都唔知食咩好, 嗚~~~ 最後叫佐個黑椒肉片炒意粉, 流沙包叫佐個腸仔煎蛋熱香餅(好早餐feel). 個黑椒肉片意粉比想像中好食好多喎, 即炒熱辣辣又夠鑊氣, 味道又剛剛好, D意粉又炒得幾入味, 唔會一D太鹹一D太淡一D無色, 佢炒得好平均. 呢度既意粉真係幾出色幾好食, 上次lunch黎食意粉都係水準不俗. 以前覺得呢度係"up dup"餐廳D野唔慌好食, 但從此我會改觀, 因為D意粉真係好得~~

是次每人消費約$22

4 則留言:

志傑 說...

咦!平喎!我聽日lunch會去元朗打波,要搵野食,就睇呢間啦

Hagnē 說...

細個成日去呢度食架 好耐無去過囉 等我得閒又去下先

墨魚燒賣 說...

Hagne, 你以前住元朗??

Hagnē 說...

我而家都係住元朗呀, 不過好少行開o個頭咋嘛~~