2010年1月31日星期日

2010年1月16日(六) -- 上野文化藝術科學之旅

今日我一口氣去佐美術館, 博物館同埋資料館, 三個地方都係上野.

我第一站先去佐國立西洋美術館, 本來諗住用ぐるっとパス入去, 但原來今日可以免費入場.



係美術館裏面有一幅作品好吸引我, 所以我專登買佐張postcard:


下一站係美術館後面既國立科學博物館.



因為係虎年, 所以有個同老虎有關既臨時展覽:


最後一站係下町風俗資料館.

4 則留言:

Wara猪 說...

HIHI! 始めまして!私も日本で勉強する事あるよ!とても................昔の時!!哈哈哈
[版主回覆02/02/2010 23:35:00]你好呀~~~ 得閒多D黎逛吓吖~~

winwin 說...

勁!
[版主回覆02/02/2010 23:35:00](Empty)

減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^ 說...

d屋古色古香咁,好特別呀~@@
[版主回覆02/02/2010 23:35:00]係呀, 我最鍾意睇呢D"舊屎"野架啦~~

仲間 說...

日本大約係全世界保育文化最好的國家。
[版主回覆02/02/2010 23:35:00]係呀, 估唔到原來東京呢度都有咁多美術館, 博物館, XX館架~~