2010年1月16日星期六

2009年12月30日(三) -- 仍然係銀山溫泉

第二朝我地一早起身落去浸溫泉, 今次試既係"地下風呂", 所謂地下風呂, 其實只係講佢個位置係喺地下果層, 由於藤屋之前曾經裝修過, 而呢個地下風呂係保留番裝修前原本既風呂位置, 於是設計上佢就變佐係地下果層勒.


浸到八點我地返房食早餐, 個早餐又係鬼咁多野, 味道我就覺得麻麻地啦, 可能我唔係太鍾意呢類日式早餐.


 

食完早餐就有人帶我地去3樓既半露天風呂啦(我地尋晚預約佐架啦)

 

呢個半露天風呂其實都唔算露天, 只不過係開佐一條條罅可以望到外面而已. 因為我地唔想D蒸氣整到部相機(流沙包佢話佢部新相機買佐萬八蚊喎...), 所以我地無拎埋相機去風呂影相.

 

浸完溫泉後我地再係旅館影吓相:

 

然後check-out前再爭取時間睇吓銀山溫泉既日景.



藤屋呢度係11點check out, 因為我地要返大石田站趕搭電車(一個鐘頭先得一班車返山形), 所以10:45 check out, 旅館有車車我地出返車站, 真係好好呀~~~

好勒, 住一晚藤屋旅館到底幾錢? 答案係28,650円一位. (呢個係平日既價錢, 週末/假期既價錢好似要超過30,000円/人)

旅館既車:

 

呢位就係車我地既伯伯啦, 好nice架~:

 

其實由大石田返山形唔一定要搭新幹線, 有普通電車搭, 可惜我地呢個鐘數果班車係新幹線, 於是我唯有搭貴車啦... (流沙包有JR East Pass, 我無啊... 嗚...)


 

12 則留言:

Gloria 說...

D 雪景好靚呀!
[版主回覆01/17/2010 17:20:00]係呀~~ 懶係浪漫咁~

grace 說...

銀山溫泉の景色が綺麗です。
[版主回覆01/17/2010 17:20:00](Empty)

大勇 說...

個度d旅館越睇越有味道,唔怪得咁多香港人去。
[版主回覆01/17/2010 17:20:00]係呀, 雖然果度唔係好大, 但真係好有特色~~

倭国団長 說...

點解你唔買JR PASS 呀?
[版主回覆01/17/2010 17:20:00]我無"資格"買啊, 我唔係短期滯在既觀光客麻~~

Phyllis 說...

我下個月都會去呀 好期待
[版主回覆01/17/2010 17:20:00]正啊~~

倭国団長 說...

我有個日本友人有外國居留權,條友好古惑,居然買到JR PASS去九州玩!
[版主回覆01/18/2010 08:04:00]JR PASS真係勁正呀! 慳幾多呀!!! 如果無佐JR PASS, 唔知仲會唔會有咁多港人黎自由行呢~

Minibus 說...

睇到d相好似跟住你一齊旅行咁 !!! 期待ing !!!!
[版主回覆01/18/2010 08:04:00]呵呵, THANKS~~

倭国団長 說...

睇晒你三個POST都見唔到隻龍蝦仔嘅?貴價旅館應該有架WOR!
[版主回覆01/18/2010 08:04:00]龍蝦仔? 哼, 好可惜, 完全無出現過呀!!!

有緣館 說...

哈哈! 每次見到日本靚景我都一定想起 ( 龍貓 ) 這電影, 其實妳離鄉背井這樣久, 有否掛念香港呀 ? 朋友 ! 我明白到一個人要離鄉背井工作有一定不安, 加油呀! 全力支持妳呀!
[版主回覆01/18/2010 08:04:00]當然掛念啦, 我已經好想返香港啦~~~~

倭国団長 說...

吓?!連龍蝦仔都無?!!
E間野真係好Q貴WOR!唔想講閹春都唔得!
[版主回覆01/18/2010 11:41:00]係呀, 真係唔係好明佢貴係咩野地方...

WAIHO 說...

呢個溫泉街個景真係超靚喎....
但附近有無咩景點? 定只係去浸溫泉?
[版主回覆01/18/2010 20:40:00]其實附近都有D散策既地方架, 但我見D路都比雪封晒, 所以都行唔到去邊... 所以都只係喺溫泉街個範圍行吓咋.

ck 鼠 說...

東北同銀山溫泉係我好期待去既地方,而且應該最少要去兩次,一次夏天睇祭典、一次睇雪景  但基於種種原因,將會遙遙無期 …
[版主回覆02/21/2010 16:49:00]咁期待都係一種原動力黎架~