2010年1月30日星期六

2010年1月10日(日) -- 體驗日本茶道

之前咪話過我有個客係開和服店, 之前比我係店內試穿和服既.

個客佢學開茶道, 佢之前問我有無興趣去試吓, 我當然話有啦~ (但其實我興趣不是太大... 當係一種體驗啦)

個客話因為今次係新年既關係, 所以茶道老師準備埋lunch, 食lunch連埋茶道, 大約要四小時左右, 而費用係5,000円.

估唔到學茶道要準備唔少野, 我見其他人又毛巾, 又扇, 又"白紙"(我唔知點形容果疊紙, 作用係用黎乘住D和菓子黎食, 同埋食完飯之後用黎抹番乾淨D碗碟), 又膠袋...

入去和室之時, 首先要不停咁向住唔同既擺設拜拜幾次, 而拜拜前要放把扇係自己前面, 我唔知呢個"儀式"代表D咩, 好在我一向無宗教信仰, 如果本身係基督徒的話, 我估佢地未必會肯咁做掛...?

入到和室後大家正座咁坐定定, 我坐佐一陣已經頂唔順啦, 好在老師唔介意, 比我伸直腳坐.

原來大家準備毛巾係當做餐巾咁, 以免食飯時整污糟套和服.

唔止咁少野架, 不過掛住食, 無影相:



而食完飯之後, 大家都要用頭先我講既白紙抹番乾淨碗碟, 而且要包好D骨, 入落自己準備既膠袋, 一陣自己拎去掉.

淨係餐飯都食佐個幾鐘, 但味道真係唔錯.

食完飯休息一陣, 就開始茶道啦. 

 

成個過程有好多儀式, 步驟, 禮儀等等, 我係呢度就唔講解咁多啦.

D茶都幾濃架:


飲茶時食既和菓子, 唔可以直接係碟拎起就放入口架, 先要由碟拎起, 放上我頭先講既白紙, 然後先可以享用.



飲完茶仲有遊戲時間, 我估計佢地本來應該係玩百人一首果類遊戲, 但因為我唔係日本人唔識玩, 所以老師就準備佐另一個遊戲, 就係估字啦.

呢個遊戲係估象形文字, 每張卡上面都寫佐一個象形文字, 而老師一讀個漢字讀音出黎, 大家就要即刻搵番呢個字既象形文字卡出黎.

結果當然係我以大比數勝出啦, 同中國人鬥認象形文字?

有好多淺而易見既答案我都無出手架啦, 費事嬴咁多啦, 哈哈~

而老師亦準備佐禮物, 唔同排名既人有唔同既禮物:


我講既白紙就係左手面果D啦:
 

沒有留言: