2010年1月7日星期四

2009年12月24日(四) -- 表參道, 汐留

星期四, 我地去佐汐留睇燈飾.

 

去汐留之前, 我地先去佐表參道行佐陣, 不過我個人就唔多鍾意表參道(唔知點解, 純粹個人感覺), 所以行佐一陣就去汐留勒.

表參道既light up:
 
 


 

流沙包黎日本之前, 買佐本新假期雜誌, 裏面有介紹東京欣賞聖誕燈飾既好去處, 我地都有跟佢既介紹, 去佐六本木, 後樂園之類睇燈飾(不過就算雜誌無介紹, 我都大約知道東京邊度有燈飾睇啦).

但最奇怪既係, 呢本雜誌竟然無介紹汐留呢個地方, 反而奇奇怪怪咁介紹惠比壽: 一個我覺得D聖誕light up完全無特別既地方.

我唔知係流沙包揭雜誌時睇漏佐定係點樣, 汐留係咁多個light up地方之中, 我認為係最靚最勁既一個, 就算我係香港都睇唔到呢個咁華麗既light up, 我唔知點解新假期竟然隻字不提囉... 佢地唔係唔知汐留呢個咁靚既light up吓麻...?

 

好勒, 我講佐咁多廢話, 到底汐留既燈飾有幾豪?? 好快揭曉~

去到汐留當然又係醫肚先啦, 今次我地去佐間專食雞料理既餐廳:
 


食完飯就慢慢行, 影吓相.



呢度係鐵路博物館外面, 火車造型既燈飾, 都幾特別吖:
 




仲有呢個不定期出現既星雲, 追住佢黎影相有D難度:


終於黎到戲肉啦, 日テレ對出既地方, 超靚呀:
 
 
 
 
 
 
 


 

5 則留言:

KA CHUN 說...

好多人都說日本是一個好好的地方,今天一見是不同的
[版主回覆01/08/2010 11:21:00]但當然每個國家都會有好既一面同唔好既一面既, 有機會等我寫吓唔好既一面先

Josephine 說...

我個人覺得日本燈飾靚啲,佢地一係唔整,一整就會好有心思!
[版主回覆01/08/2010 11:22:00]係呀, 有時真係靚到令人尖叫架~

大勇 說...

因為新假期都係睇人地d旅遊介紹,唔係自己行,所以咪冇介紹汐留囉! (純粹吹水)
[版主回覆01/08/2010 11:22:00]我一向都少買呢類雜誌, 要搵起資料上黎, 我可以做得比佢詳細N倍...

牧羊囡 說...

D燈飾真係好靚, 我都好想去睇.
[版主回覆01/08/2010 11:22:00], 但可惜日本既燈飾過佐聖誕後好快就會拆, 唔似香港果D會擺好耐...

Hoi Ying 說...

好靚呀!!!! 點解香港冇啲咁靚o既燈飾o既?
[版主回覆01/08/2010 16:53:00]大家STYLE唔同啫~~