2010年1月16日星期六

2009年12月29日(二) -- 銀山溫泉 part 2

食完飯我地就出外面行吓~ 呢度既旅館有雪褸同埋雪靴供應, 唔駛著自己果D. 而呢度唔同旅館既雪褸會有唔同既顏色, 藤屋既雪褸係銀灰色的, 著佐真係好暖架, 出到去完全唔覺得凍.

我地今晚住既旅館 -- 藤屋:


呢度有D旅館會係門口塊板寫住今晚既客人名字同埋來自邊度, 我見差唔多每一間旅館都有香港人.



有個白痴仔想試吓D雪有幾厚:


今晚既天氣好好, 抬頭望上天見到好多星星呀~

我地行完出面就返旅館浸溫泉, 呢間旅館總共有五個風呂, 全部都係貸切, 其中四個係地面果層既風呂係唔需要預約的, 你去到見無人(即係門口出面無拖鞋擺係度)就可以入去浸個夠. 我地今晚試佐個竹風呂.

 

呢度唯一要預約既係位於3樓既半露天風呂, 我地當然唔放過啦~ 因為今晚已經full booking, 所以我地book佐聽朝八點半.

 

浸完就返房訓覺lu.



黎張全家福先:

沒有留言: