2010年1月10日星期日

2009年12月26日(六) -- 多摩動物園, 惠比壽

星期六, 我地去佐多摩動物園.




呢個動物園真係好大呀, 我地大約點零鐘去到, 行到五點鐘閉園我地都行唔晒成個動物園.

D車好得意, 係動物圖案架:

 

呢度分開佐幾個area, 分別有非洲區, 亞洲區, 同埋澳洲區.

 

比較特別少少既動物有樹熊, 獅子, 長頸鹿etc.



D長頸鹿唔知點解淨係喺一個範圍係咁氹氹轉圍圈行:



見到大象去緊晤晤呀~:


真係好難睇得出呢舊野係樹熊:



呢度既獅子係住喺一個大坑裏面, 如果想近距離接觸佢地, 可以比多幾百円搭"lion bus", 架巴士就會係個坑裏面兜個圈.


 

另外呢度既孔雀係無籠困住架, 可以自由自在周圍走, 幾開心喎~~:


 

去完多摩動物園之後, 攰到行唔郁咁濟, 求其係新宿食個dinner:


之後我地去佐惠比壽睇燈飾.

 

講真呢度既燈飾真係無咩特別囉, 仲普通過香港果D, 都唔知點解新假期會介紹呢度...

 

不過我地有的是時間, 同埋我之前都未黎過惠比壽, 就當黎散吓步啦~~


 

天氣好凍呀, 都係快D返屋企算lu~~

 

5 則留言:

倭国団長 說...

E個百卡甩水晶燈係世界最大嘅水晶燈,好似係被乜乜世界記錄承認..
[版主回覆01/10/2010 22:02:00]嘩, 乜原來咁巴閉架~?

SkyBlue 說...

這文章真是夠靚~~加油阿感謝你的分享
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

大勇 說...

我只係去過上野的動物園,多摩沒去過!這麼大的嗎?4、5個鐘都行唔完?定係妳行得慢呢?
[版主回覆01/10/2010 22:02:00]又要就番流沙包佢慢慢影相呢~ 如果佢唔影相應該可以行快1/3

倭国団長 說...

有無響Ebisu Garden Place內的Beer Station度飲番杯ebisu beer ah?
[版主回覆01/10/2010 23:00:00]無呀, 我都唔飲酒的, 淨係流沙包係外面影佐幾張相咋~

玲 說...

希望你同流沙包一直都咁開心.幸福:)
特別要分隔兩地的你們...:)
CHEER UP:)
[版主回覆01/13/2010 18:14:00]THANKS~~