2010年1月21日星期四

2009年12月31日(四) -- 白川郷之旅 part 3: 民宿 山本屋

行完民家園, 我地就去民宿安頓啦.

首先要過呢條橋先:



黎到啦, 民宿山本屋, 係合掌造り黎架:



我地今晚住既房間:


有浴衣毛巾牙刷供應, 唔錯喎, 我初初諗住係民宿, 以為會乜都無添:


走廊盡頭轉左就係洗面所同toilet:


呢個浴室都唔差喎:


仲有風呂可以浸添:


唔止呀, 打開個窗, 可以變埋半露天風呂添, 勁正:


呢四支全部都係洗頭水同護髮素黎架, 無沐浴露的, 得舊番梘, 好彩我自己有帶黎:


食晚飯前我地出去外面行一陣.




好搞笑呀架車:

沒有留言: