2010年1月9日星期六

2009年12月25日(五) -- 台場

星期五, 我地去佐台場.

 


台場我都唔記得黎過幾多次了, 如果唔係為佐黎睇light up, 我都無咩興趣再黎台場.

 


台場小香港, 我印象中最少黎過四次... 等我返去對比番D舊相, 玩吓photo hunt先:
 


狗屁不通的中文, 好明顯係網上果D翻譯網譯出黎既傑作啦:


由於今日係聖誕節既關係, 所以D餐廳勁多人, 我地六點幾打算食飯, 好多餐廳一係就已經唔接受walk-in客, 一係就收得勁貴, 一個普通爛鬼course, 收5,800円一位, 只係食埋D普通野, 我呢D慳家C奶, 梗係唔會比佢打劫啦.

但係間間餐廳都鬼咁多人, 我又唔想等, 於是去佐一間完全唔駛等位既餐廳食飯, 就係... 太陽樓啦~

呢度係中華料理放題, 任飲任食都只係2千円多D(平日既話好似2千円有找添喎), 當然食物種類唔算多, D飲品麻, 係D勁溝糖水既soft drink囉... 想飲酒? 要付錢!! (間餐廳真係喺wine corner大大隻字寫住"想飲酒? 要付錢!", 連語氣都非常"大陸"式)

 


唯一既可取係呢度可以對住彩虹橋食飯, 所以總括黎講, 2千幾円都算係咁啦~

不過聖誕節係日本食中華料理, 我硬係覺得怪怪咁囉...

 

同埋呢間太陽樓係香港旅行團黎食飯既熱點囉, 我地坐低食佐個零鐘頭飯, 已經先後見到四, 五團香港旅行團黎食飯(聖誕節我都知勁多香港人黎日本旅行既), 我仲聽到有D團友抱怨"吓? 黎到日本食中國野...?"

而咁啱各團既領隊就坐係我地後面, 我聽到其中一個領隊話"我果團, 黎過日本最少果個, 都黎過9次啦". 嘩, 最少果個都黎過九次? 但點解黎過咁多次都仲係跟團既? 同埋我奇怪點解黎過咁多次都仲係黎東京既...? 為佐黎掃貨only?


好勒, 講佐好多無謂野, 都係post番D燈飾相先.

 
 
 
 
 


呢位街頭表演者幾勁架, 而且好風趣搞笑, 所以表演完之後都好多人"打賞":


咁長要黎做咩野?:


哈哈, 原來係收二樓既錢:


咁三層點呢? 佢係跑上三層收錢架, 好搞笑.

11 則留言:

Tom Tsang 說...

台場最靚就係彩虹橋,有流沙包陪,妳點可以唔嚟多一次呢
[版主回覆01/10/2010 21:45:00]我地會再黎架, 因為想去果度既科學館~

Tom Tsang 說...

去咗9次重要跟團,都唔知為乜,要掃貨自由行慢慢掃重好啦,跟團得DD時間,又要早起身又限定時間集合,食又唔好食,團費又貴,真係怕怕

Tom Tsang 說...

去咗9次重要跟團,都唔知為乜,要掃貨自由行慢慢掃重好啦,跟團得DD時間,又要早起身又限定時間集合,食又唔好食,團費又貴,真係怕怕
[版主回覆01/10/2010 21:45:00]所以我聽完之後, 有少少質疑囉...

Hoi Ying 說...

條彩虹橋真係好靚呀!
啲中文翻譯真係...汗顏... 咁廣州交易會個飯堂見到啲翻譯好好多, 例如: fork burn (叉燒)
[版主回覆01/10/2010 21:45:00]無譯做粗口都算係咁囉

旅遊達人 說...

您就好啦。 我既日文,學極都好差呢。
[版主回覆01/10/2010 21:45:00]me 2啦, 我都係一D進步都無...

旅遊達人 說...

You are so lucky to work there ! I want to improve my Japanese language too ... but too weak.

Tom Tsang 說...

點解妳呢次去玩唔見咗佢既,牠無份去呀 ?
我見到妳 LV 嗰隻係鬆弛熊來架 
[版主回覆01/10/2010 21:45:00]而家我通常淨係帶佢去遠行架咋, 因為好驚整污糟佢呀~ 每次帶佢出去都會整污糟少少, 我又唔忍心拎佢去洗喎(驚變形呀) LV隻鬆弛熊你都留意到, 好眼利喎~

大勇 說...

我去過台場兩、三次左右,但次次都唔會去小香港,因為覺得好怪。
[版主回覆01/10/2010 21:45:00]係好怪架, 去笑吓都好吖~~

KA CHUN 說...

個一度是否唐人街來的?因為.最多中國人住的地方是否日本的東京?
[版主回覆01/10/2010 21:46:00]東京無唐人街, 橫浜就有, 至於最多中國人住既地方, 呢樣真係要睇吓政府做既調查先知喎~

wl 說...

好靚呀d相。 看日劇時,我覺得日本郊區比較吸引。
[版主回覆01/10/2010 21:46:00]係呀, D自然景色真係一絕架~

倭国団長 說...

下次試下開車上彩虹橋丫,感覺唔同
[版主回覆01/10/2010 21:46:00]咁要等流沙包再黎先做到了