2010年1月11日星期一

2009年12月27日(日) -- 東京迪士尼樂園

星期日, 我地去佐迪士尼.


迪士尼我黎過幾次架啦, 淨係同流沙包都黎過一次, 今次同埋小花一齊黎.



因為我之前同同事提過話放假會黎迪士尼玩, 於是有同事比佐兩張coupon我, 每人可以平1,000円, yeah!!:


高飛唔知係咪夠鐘休息, 我本來埋到身想合照, 但佢一直拖住我係咁行係咁行, 超搞笑:



 

我其實唔係好明點解日本人咁熱愛迪士尼(雖然我知佢地一向崇洋), 每逢放假, 迪士尼呢度都人山人海.


 

我地已經九點幾去到, 但係有D熱門遊戲, 個FAST PASS既return time已經係今晚既八點後... 排隊既話有D要排2小時以上...

由於個FAST PASS要過佐之前張PASS既return time先可以再攞, 所以我地都無乜"善用"個FAST PASS, 淨係喺SPACE MOUNTAIN攞過一次, 之後就無再攞其他Fast Pass lu.



我地第一個玩既遊戲, 泛舟湖上, 勝在排隊只係排40分鐘:


不過由於迪士尼我都黎過幾次, D遊戲大部份都玩過晒, 所以我地今次都係集中睇表演.

其中一個表演要去"抽選"攞飛入場:
 



 

但可惜煙花時段我地係室內地方排緊隊, 所以今次睇唔到煙花...


 

玩完一日, 攰到屎佐... 第二日仲要返工呀...

沒有留言: