2010年1月24日星期日

2010年1月1日(五) -- 白川郷之旅 part 5: 展望台

第二朝既早餐:



呢個湯有年糕係裏面, 好好飲架:


窗外景色(D雪根本無停過, 尋晚仲鬼咁大風, 吹到D窗係咁響, 半夜都紮醒佐幾次):


D雪好厚呀, 幾時會冧落黎呢?:


原來山本屋出面係停車場, 一朝早就有人開始剷雪啦:


想開車? 掘番架車出黎先啦:


出面咁大雪, 小花唔出得黎, 唯有係民宿裏面影吓相啦:


一晚民宿, 有咁豐富既膳食同埋"半露天風呂", 只係9,000円一位咋~

我本身個人好怪的, 去旅行我一定要住酒店, 之前我好抗拒住民宿的, 所以今次黎白川鄉係第一次住民宿, 估唔到又唔係我想像中咁差喎, 可能呢次之後我會接受住民宿架啦~

離開山本屋後, 我地周圍行吓.



跟住我地搭車上展望台, 車費200円:


大約10分鐘車程就黎到展望台:


超大雪, 天氣咁差, 都好難睇到D乜囉...:


呢張相幾有動感:


去完展望台, 我地就要離開白川鄉啦~

沒有留言: