2010年1月29日星期五

2010年1月4日(一) -- 勁down的一天...

今日係公司假期既最後一日, 亦係流沙包返香港既一天.

我今日唔止係年初四既樣, 簡直都唔知用乜黎形容勒...

比大家睇吓咩叫七國咁亂(我住既地方就係得咁大咋, 超細):




無法啦, 呢度已經細, 一個人住我都覺得唔夠住, 好多野都唔知放邊好, 於是連雪櫃, 床之類都用埋黎擺野. 流沙包黎住佐兩個禮拜, 間屋好似打完仗咁...

另外post埋係銀山溫泉同白川鄉買既土產(都係用黎送比同事):


呢盒用黎自己食, 一打開, 估唔到裏面幾靚喎:


但味道當然係非常普通啦, 只係一般既蒸蛋糕.

流沙包一走, 我既情緒病又發作啦, 好可憐咁喊佐一輪, 我好想返香港呀(無用鬼)~~~

沒有留言: