2010年2月5日星期五

Yahoo Blog係咪無佐標籤搜尋功能...?

我想問吓大家哩, Yahoo Blog既搜尋係咪有D唔同佐哩? 以前明明可以用標籤黎搜尋架麻.

 

通常我plan去旅行前, 都會係Yahoo Blog用標籤黎搜尋, 例如我想搵鹿兒島既"霧島"的話, 如果唔用標籤黎搜尋, search出黎既資料有好多都係唔等駛架麻,  例如會搵到好多關於姓霧島既人既資料, 並唔係我想要既鹿兒島霧島資料...

 

要用標籤黎搜尋"霧島", 咁搵出黎既資料先真正同霧島有關吖麻.

 

但係點解而家好似無得用標籤搜尋咁既...? 有無BLOG友可以話比我知點做呀?

 

3 則留言:

倭国団長 說...

我仲衰到連post pics 都吾得添亜!HK Yahoo 又来攪麻煩野lah!
[版主回覆02/06/2010 21:51:00]yahoo blog成日都無果樣極果樣, d"改善"就越改越衰...

大勇 說...

噢!我都唔清楚,我好小用呢個功能!sorry!
[版主回覆02/06/2010 21:52:00]而家無得用, 好唔方便呀...

仲間 說...

係咩?我反而覺得而家個search功能強左喎,好用以前。
[版主回覆02/06/2010 21:51:00]我鍾意以前多d唷...